marți, 18 august 2015

Set cu poveste

Am iesit afara, la o inghetata cu prietena mea , care face si ea Handmade [ o gasiti pe Chestii de la Roz. ] si ne.am gandit sa intram intr.un magazin cu diverse chestii si am vazut niste bratarici , m.am gandit sa iau cateva si le voi gasi pe parcurs un scop. 
Am ajuns acasa si am stricat o bratara , din cele cumparate , am adaugat cateva furnituri argintii, cumparate din acelasi magazin si a iesit o bratara mai delicata , cea din dreapta.
Am postat.o pe pagina mea , Toa Beads si cineva mi.a sugerat sa ii fac si cercei , apoi, setul arata asa :


O fosta colega din generala a vazut micul set si s.a gandit sa il ia ca un cadou pentru aniversarea mamei ei, a zis ca e pacat sa nu fie si un colier alaturi de bratarica si cercei , sa fie setul complet. 
Zis si facut, am fost sa mai iau o bratarica din magazinul din oras si am facut si un colier superb ! 
Mamei , cu pricina , i.a placut foarte tare setul :3 [si a mai comandat cateva , ii multumesc daca citeste ] sper sa il poarte sanatoasa si fericita ^_^ 

Ce am vrut sa spun cu aceasta postare e ca nu trebuie sa ai o idee de la inceput, trebuie sa iti pui imaginatia la contributie si sa te ajuti putin si de sfaturile din jur, pentru ca este imposibil sa nu iti iasa ceva frumos .
Ma bucur foarte tare ca acest set nu este unul ca celelalte, el are o poveste , o poveste fericita :D din ceva simplu , comun , am reusit sa fac ceva deosebit pentru o persoana deosebita ^_^








4 comentarii:

  1. <3 Ma bucur ca una dintre noi are mai mult spor la accesorii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. usor usor , eu am spor la facut si tu ai spor la dat din ele :]] ne combinam? :>

      Ștergere
  2. Mă bucur că ai reușit să creezi un cadou atât de drăguț din niște brățări simple. Poate dacă nu intrai în acel magazin nimic din toate cele povestite nu s-ar mai fi întâmplat, hah. :))
    Mă bucur că ți-am descoperit bogul prin intermediul Andreei, am să mai revin. ^_^

    Gabriela
    crafting-g.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te astept cu drag , iti multumesc ca ti.ai facut timp sa citesti randurile mele ^_^ Andreea e o prietena minunata !

      Ștergere